FITTA!!

Jävla horhuvudvärkshelvete -.-
Jag HATAR min kropp!!
Varje gång jag är på rätt spår till att gå till skolan och så så blir det något fel som gör att jag inte kan gå -.- Asså jag blir så jävla lack. Kan inte sova för att jag har ont i huvudet, har ont i huvudet för att jag inte sover. Nu vill jag typ gå och gråta i ett hörn. Gaaah sån positiv start på mitt bloggande eller vad man säger. Jag som faktist såg fram att gå till skolan idag -.-
Hade tänkt att prova deras varma choklad för första gången i mitt liv -.-
Asså jag GAAAAAHHH!!!
Och rage men ändå !!

Aja . . .

Puss antar jag.


Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Du får gå till doktorn sötnos! Fråga Robin va läkaren sa när han va där! Han har samma problem han.



Puss söt

2010-10-08 @ 08:45:25
Postat av: Peggywie

Har vart hos massa doktorer, dem säger inte så mycket, dem skriver bara ut mediciner ._. Sen glömmer jag och ta dem och så o.O



<3<3

2010-10-08 @ 09:27:18
Postat av: Julia

Eller hur, för det är fett tråkigt när det inte hönder något. Hela 4e boken har varit astråkig för Bella har redan valt Edward då och då är liksom triangel dramat slut D:

2010-10-08 @ 11:04:21
URL: http://juliaogne.blogg.se/
Postat av: sally

hej

2010-10-08 @ 17:16:28
Postat av: Peggywie

Hej hej :$

2010-10-08 @ 18:33:41
URL: http://Http://peggywie.blogg.se
Postat av: Julia

Tack Peg :)

2010-10-09 @ 08:50:15
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0